اطلاعیه تکمیلی نحوه انتخابات اعضای شورای مرکزی کانون های فرهنگی هنری در سال تحصیلی   1400-1399

 

ضمن تشکر از زحمات و فعالیت های اعضای محترم شورای مرکزی کانون های فرهنگی سال گذشته،  به استحضار دانشجویان عزیز می رساند که  حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی با عنایات الهی و برابر دستورالعمل و آیین نامه های وزارت متبوع، اقدام به ثبت نام و جذب اعضا، ثبت نام از کاندیداهای عضویت در شورای مرکزی، تشکیل مجمع عمومی، برگزاری انتخابات و ... با شرایط زیر می نماید.

 

 

 

1- نحوه  ثبت نام اعضا جهت عضویت در کانون:

* هر دانشجو با توجه به علاقمندی به فعالیت در کانون مورد نظر، باید در وقت مقرر به آدرس زیر مراجعه و فرم الکترونیکی ثبت نام را تکمیل نماید.                

* زمان ثبت نام و اعلام عضویت در کانون: (مورخ 21 الی 26 / مهرماهhttp://farhangi.basu.ac.ir (بدلیل اتمام زمان ثبت نام، این لینک غیر فعال شده است).

* هر دانشجو در صورت علاقمندی می تواند ، حداکثر و بطور هم زمان در 3  کانون ثبت نام نموده و عضویت داشته باشد.

* کلیه دانشجویان علاقمند ( اعم از اعضای کنونی کانون ها و همچنین افرادی که تا کنون عضو کانون نبوده اند ) ،  می بایست با ورود به آدرس مربوطه ،  فرم الکترونیکی ثبت نام و اعلام عضویت را تکمیل نمایند.

* مجمع عمومی کانون: اعضای هر کانون، مجمع عمومی آن کانون را تشکیل داده و این مجمع ، اعضای شورای مرکزیِ آن کانون را از بین کاندیداهای مربوطه، براساس آیین نامه و با توجه به حد نصاب اعضاء انتخاب می نمایند.

( در صورت عدم حد نصاب مجمع و برای جلوگیری از انحلال کانون و با توجه به شرایط کرونایی، شورای مرکزی فعلی تا عضو گیری مجدد،  بطور موقت به فعالیت خود ادامه می دهند ).

 

وظایف و اختیارات مجمع عمومی

 

حد نصاب تعیین اعضای شورای مرکزی

 

2- ثبت نام از کاندیداهای عضویت در شورای مرکزی کانون ها:

* همزمان  با فرایند ثبت نام و عضویت اعضاء ،  ثبت نام از کاندیداهای عضویت در شورای مرکزی کانون ها نیز در ادامه همان آدرس  و پس از ثبت نام اولیه و تکمیل فرم عضویت انجام می شود.  (مورخ ۲۱ الی ۲۶ / مهرماه) 

 

 

 

3- فرایند احراز شرایط کاندیداها و رسیدگی به اعتراضات و ... :

* پس از طی فرایند قانونیِ احراز شرایط ِ کاندیداهای شورای مرکزی، اسامی نهایی کاندیداها از طریق آدرس زیر به دانشجویان اطلاع  رسانی می گردد.(مورخ 99/08/07)

* مهلت و زمان اعتراض کاندیداها در آدرس مربوطه:   http://farhangi.basu.ac.ir (مورخ  7  الی  9  / آبان ماه)

* زمان رسیدگی به اعتراض کاندیداها و اعلام نظر مجدد در آدرس مربوطه :  http://farhangi.basu.ac.ir  (14/ آبان /99)

 

 

4- تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای عضویت در شورای مرکزی کانون ها:

* پس از اعلام نهایی اسامی کاندیداها، این افراد موظف هستند تا در موعد مقرر و  با مراجعه به آدرس مربوطه زیر ، فرم تبلیغاتی و انتخاباتی خود را بر اساس ضوابطی که به اطلاع آنان خواهد رسید،  تکمیل نمایند.  (مورخ  7 الی 16 / آبان ماه)  http://farhangi.basu.ac.ir

* تبلیغات کاندیداها صرفا ً از  طریق لینک مربوطه انجام می شود و  این معاونت مسئولیتی در قبال صحت و سقم تبلیغات کاندیداها خارج از  لینک معرفی شده ندارد.

 

5- زمان و نحوه انتخاب اعضای شورای مرکزی کانون ها توسط مجمع عمومی هر کانون:

* دانشجویان گرامی می توانند از ساعت 9  صبح الی 16  بعد از ظهر روز سه شنبه  20/ آبان/ 99  با مراجعه به آدرس زیر،  ضمن ملاحظۀ صفحات تبلیغاتی کاندیداها و آشنایی مختصر با بیوگرافی آنان،  حداکثر در انتخابات 3 کانونی که در آن عضویت دارند، شرکت نموده و با توجه به حد نصاب لازم، اعضای  شورای مرکزی آن کانون ها را انتخاب نمایند.

نتایج در اسرع وقت از همین سایت به اطلاع خواهد رسید. http://farhangi.basu.ac.ir

 

 تاریخ انتخابات :  از ساعت 9 صبح  الی  16 بعد از ظهرروز سه شنبه  20/ آبان/ 99

لینک انتخابات :    http://farhangi.basu.ac.ir

 

نکته: تمامی لینک ها و آدرس ها در مدت زمان قید شده در هر بخش، بصورت اتوماتیک فعال و یا غیرفعال می گردد.

__________________

در صورت نیاز می توانید در ساعات اداری با کارشناسان مربوطه به شماره های ذیر تماس برقرار نمائید:

تلفن های دانشگاه :  ۴ الی ۳۸۳۸۱۶۰۱ -۰۸۱۳ داخلی  : 541  و 540

__________________